جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین

حوزه/ نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی از زحمات خالصانه خادمین مواکب حسینی و مسئولین استان ایلام در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد و بر اهمیت ایثار و فداکاری این عزیزان در خدمت به زائران ابی عبدالله الحسین (علیه‌السلام) تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، پیام تشکر و قدردانی حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، از خادمین مواکب حسینی و مسئولین استان ایلام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام جعفر صادق علیه‌السلام فرمودند: «هر کس به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) کمک کند، خداوند او را در روز قیامت در سایه رحمت خود قرار می‌دهد.»

در این ایام دل‌انگیز اربعین حسینی، لازم است از زحمات بی‌دریغ و خالصانه اعضای خادمین مواکب اربعین حسینی در استان، که پایتخت خادمین سیدالشهدا است، قدردانی نمایم. شما عزیزان با خلق جلوه‌های زیبای ایثار و فداکاری که برگرفته از عشق و ارادت به اهل بیت (علیهم الصلوة والسلام) است، به خدمت‌گذاری به زائرین ابی عبدالله الحسین علیه‌السلام پرداخته‌اید که برای همگان مایه مباهات و افتخار است. این ارادت و عشق، برگرفته از آیه شریفه «قُل لَّا أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَی» (شوری: ۲۳) می‌باشد.

همچنین باید از جامعه روحانیت و مبلغین، اعم از برادران و خواهران و طلاب عزیز که با فعالیت‌های چشم‌گیر فرهنگی و مذهبی در مسیر نورانی اربعین حسینی قدم برداشته‌اید و باعث معرفت‌افزایی و ترویج فرهنگ حسینی شده‌اید، قدردانی نمایم. بر خود لازم می‌دانم از نقش محوری و مؤثر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و خدمات ارزنده استاندار محترم سپاسگزاری نمایم.

و از نیروهای نظامی و امنیتی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران فراهم کردند، از جامعه دانشگاهی و نهادهای فرهنگی، صدا و سیما و اصحاب رسانه که جلوه‌های زیبای این رویداد جهانی را، بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که بستر ساز تمدن نوین اسلامی است، به نمایش گذاشتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مرادبیگی

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha